De diepe, tijdloze zwarte kleur van een kunststof voordeur geeft elke woning een moderne en chique uitstraling, terwijl kunststof als materiaal bekend staat om zijn onderhoudsvriendelijkheid en duurzaamheid. In tegenstelling tot houten deuren hoeven kunststof deuren niet geschilderd te worden en zijn ze bestand tegen alle weersomstandigheden zonder te verkleuren of krom te trekken.
Een kunststof voordeur biedt vele voordelen op het gebied van duurzaamheid, onderhoud en veiligheid.
Elke woning is anders, en dat geldt ook voor uw voordeur. Bij Kroon Kozijn begrijpen we dat een standaard oplossing niet altijd voldoet aan uw wensen. Daarom worden al onze kunststof voordeuren handgemaakt. Dit maatwerkproces biedt ruime mogelijkheden: van klassieke tot moderne ontwerpen, diverse kleuren en structuren, en een ruime keuze aan glasopties, sierpanelen en deur- en stanggrepen. Doordat elke voordeur speciaal op maat wordt gemaakt, is vrijwel alles bespreekbaar en vindt u een voordeur die perfect aansluit bij uw woning en persoonlijke stijl.
Een nieuwe voordeur kiezen doet u het liefste in het echt. In onze 25 showrooms door heel Nederland kunt u de kwaliteit, afwerking en uitstraling van onze kunststof voordeuren zelf ervaren. Onze deskundige dealers staan voor u klaar om u te helpen bij het vinden van de perfecte voordeur, die past bij uw stijl en wensen. U krijgt persoonlijk advies over kleur- en designopties, veiligheidskenmerken en isolatiewaarden. Daarnaast kunt u verschillende maatwerkmogelijkheden bekijken en voelen, zodat u een weloverwogen keuze kunt maken. Maak eenvoudig een afspraak met een dealer bij u in de buurt en ontdek zelf de voordelen van een zwarte kunststof voordeur van Kroon Kozijn.
Veiligheid begint bij de deur. U kunt uw bezoekers niet meer missen – en altijd direct contact, waar u bent ook bent. U bevindt zich ergens anders op het moment van bezoek aan uw deur? Dit is geen probleem voor onze Smart-Door. Intelligente techniek wordt als designelement in uw deur geïntegreerd. Zodra iemand aanbelt, kunt u op uw smartphone of tablet zien wie er voor uw deur staat.
Sleutelloze voordeur – De Smart-Touch maakt het mogelijk om de voordeur zonder sleutel te openen. De greep kan eenvoudig op elke gewenste plek aangeraakt worden en een transponder in de tas is voldoende om de deur te openen. Het vervelende zoeken naar de sleutel behoort nu tot de verleden tijd.
Na een hoop ellende met ander bedrijf hier terecht gekomen wat een fijne ervaring! Vakkundig personeel en de afwerking om door een ringentje te halen. Net even dat stapje extra zowel oo kantoor als de bouw ploeg! Zeer tevreden! Het is zo mooi geworden jammer dat je geen foto’s kan delen hierbij.
Bij het eerste gesprek kan jij al horen, hier heb ik te maken met vakmensen.
Duidelijke offerte is er opgesteld en bij eventuele wijzigingen is er geen probleem.
De werkzaamheden zijn in plaats van 3 dagen, gereed in 1 dag. Geweldig.
Vakmensen bij het plaatsen van de kozijnen. Hier is duidelijk te zien dat men verstand heeft van het werk.
De vakmensen waren aardig en niet te beroerd om iets extra’s te doen.
Een zin: Kroon kozijnen is een geweldig bedrijf.
Vanaf het eerste contact tot en met de plaatsing van onze 5 kozijnen zeer tevreden. Marcel van Kk Nijmegen heeft ons zeer goed geholpen met het aankoopproces. We hebben wel 3x de offerte laten aanpassen omdat we steeds meer kozijnen wilde. Geen enkel probleem. Zelf toen ik gisterenavond een appje stuurde met een bedankje en 2 vragen belde hij zelfs op. Ook Jan en Rudi, die de montage verzorgde, supersnel, netjes en vakbekwaam hun werk gedaan.
Goede eerlijke gesprekken met Boy, Sjaak de vakman met prima aanvullende adviezen en plaatsing door het team met Danny, Robin en Yoran. Deze harde werkers leveren een prima product, werken netjes en schoon en alles volgens afspraak. Ook de eindafwerking binnen is helemaal perfect.
Klasse bedrijf met fijne medewerkers.
Wij werden tijdig geïnformeerd over de plaatsingsdata van de kozijnen/glas en eindelijk kon begin september begonnen worden met het verwijderen van de oude kozijnen en het plaatsen van de nieuwe met HR++ glas. Montageteam was goed op elkaar ingespeeld , werkte netjes en alles verliep vrij soepel. Ook werd het oude materiaal keurig afgevoerd. Wij zijn uitermate tevreden met het uiteindelijke resultaat.
Na een hoop ellende met ander bedrijf hier terecht gekomen wat een fijne ervaring! Vakkundig personeel en de afwerking om door een ringentje te halen. Net even dat stapje extra zowel oo kantoor als de bouw ploeg! Zeer tevreden! Het is zo mooi geworden jammer dat je geen foto’s kan delen hierbij.
Bij het eerste gesprek kan jij al horen, hier heb ik te maken met vakmensen.
Duidelijke offerte is er opgesteld en bij eventuele wijzigingen is er geen probleem.
De werkzaamheden zijn in plaats van 3 dagen, gereed in 1 dag. Geweldig.
Vakmensen bij het plaatsen van de kozijnen. Hier is duidelijk te zien dat men verstand heeft van het werk.
De vakmensen waren aardig en niet te beroerd om iets extra’s te doen.
Een zin: Kroon kozijnen is een geweldig bedrijf.
Vanaf het eerste contact tot en met de plaatsing van onze 5 kozijnen zeer tevreden. Marcel van Kk Nijmegen heeft ons zeer goed geholpen met het aankoopproces. We hebben wel 3x de offerte laten aanpassen omdat we steeds meer kozijnen wilde. Geen enkel probleem. Zelf toen ik gisterenavond een appje stuurde met een bedankje en 2 vragen belde hij zelfs op. Ook Jan en Rudi, die de montage verzorgde, supersnel, netjes en vakbekwaam hun werk gedaan.
Goede eerlijke gesprekken met Boy, Sjaak de vakman met prima aanvullende adviezen en plaatsing door het team met Danny, Robin en Yoran. Deze harde werkers leveren een prima product, werken netjes en schoon en alles volgens afspraak. Ook de eindafwerking binnen is helemaal perfect.
Klasse bedrijf met fijne medewerkers.
Wij werden tijdig geïnformeerd over de plaatsingsdata van de kozijnen/glas en eindelijk kon begin september begonnen worden met het verwijderen van de oude kozijnen en het plaatsen van de nieuwe met HR++ glas. Montageteam was goed op elkaar ingespeeld , werkte netjes en alles verliep vrij soepel. Ook werd het oude materiaal keurig afgevoerd. Wij zijn uitermate tevreden met het uiteindelijke resultaat.
Bedankt voor de plaatsing van onze nieuwe kozijnen, wat een fijne mannen die Hans en Peter! Supernetjes gewerkt en het resultaat vinden wij fantastisch.
Vanmorgen ook nog een mooi boeket van jullie ontvangen, erg leuk.
Kortom, alles van begin tot eind zeer goed verlopen, onze complimenten daarvoor.
Als bovengemiddeld kritische consument kan ik alleen maar aangeven dat ik zeer tevreden ben over Kroon Kozijnen.
Vanaf het eerste contact met Herman Tomesen voelde het goed aan. Aandacht, duidelijke produktinformatie, eerlijk advies en vooral een flexibel en probleemoplossende instelling.
Afspraken worden nagekomen, mails worden met de lichtsnelheid beantwoord.
Plaatsing volgens afspraak en vooral de afwerking hebben mij zeer aangenaam verrast.
Kortom, voor mij een absolute aanrader
en fijn bedrijf met goede service en goede afwikkeling. Kwaliteit van de geleverde producten is uitstekend evenals het persoonlijke contact en de installatie. Product ziet er geweldig uit. Zeker een aanrader.
Ik zie ze graag terug voor een vervolg opdracht. Geen twijfel mogelijk dat is voor ons alles zeggend.
Dit was onze tweede ervaring met Kroon Kozijn Utrecht.
Na kunststof kozijnen, hebben we nu een nieuwe schuifpui en voordeur laten plaatsen.
Net als de eerste klus, waren we ook nu supertevreden.
De mannen weten waarmee ze bezig zijn en het resultaat is perfect.
Fijne gesprek gehad en duidelijke afspraken gemaakt. Op vragen wordt ook heel snel gereageerd. Uiteindelijk gekozen voor voor- en achterdeur en 6 raamkozijnen. De montage is gedaan door een aantal gezellige en professionele monteurs. Afwerking binnenkant ziet er ook prachtig uit!
Gelijk ook maar een plissé hordeur voor de achterdeur bij Kroon Kozijn Dordrecht besteld.
Bedankt voor de plaatsing van onze nieuwe kozijnen, wat een fijne mannen die Hans en Peter! Supernetjes gewerkt en het resultaat vinden wij fantastisch.
Vanmorgen ook nog een mooi boeket van jullie ontvangen, erg leuk.
Kortom, alles van begin tot eind zeer goed verlopen, onze complimenten daarvoor.
Als bovengemiddeld kritische consument kan ik alleen maar aangeven dat ik zeer tevreden ben over Kroon Kozijnen.
Vanaf het eerste contact met Herman Tomesen voelde het goed aan. Aandacht, duidelijke produktinformatie, eerlijk advies en vooral een flexibel en probleemoplossende instelling.
Afspraken worden nagekomen, mails worden met de lichtsnelheid beantwoord.
Plaatsing volgens afspraak en vooral de afwerking hebben mij zeer aangenaam verrast.
Kortom, voor mij een absolute aanrader
en fijn bedrijf met goede service en goede afwikkeling. Kwaliteit van de geleverde producten is uitstekend evenals het persoonlijke contact en de installatie. Product ziet er geweldig uit. Zeker een aanrader.
Ik zie ze graag terug voor een vervolg opdracht. Geen twijfel mogelijk dat is voor ons alles zeggend.
Dit was onze tweede ervaring met Kroon Kozijn Utrecht.
Na kunststof kozijnen, hebben we nu een nieuwe schuifpui en voordeur laten plaatsen.
Net als de eerste klus, waren we ook nu supertevreden.
De mannen weten waarmee ze bezig zijn en het resultaat is perfect.
Fijne gesprek gehad en duidelijke afspraken gemaakt. Op vragen wordt ook heel snel gereageerd. Uiteindelijk gekozen voor voor- en achterdeur en 6 raamkozijnen. De montage is gedaan door een aantal gezellige en professionele monteurs. Afwerking binnenkant ziet er ook prachtig uit!
Gelijk ook maar een plissé hordeur voor de achterdeur bij Kroon Kozijn Dordrecht besteld.
In 3 dagen tijd alle kozijnen plus het houtwerk vervangen voor kunststof. Prima werk geleverd, harde werkers en bij vertrek alles netjes achtergelaten. De volgende klus ( voordeur en berging ) laten we zeker door Kroon kozijnen Bleiswijk uitvoeren. Wij zijn in ieder geval blij met het eindresultaat.
Wij hebben voor de dakopbouw alles laten vervangen door Kroon Kozijnen. In de showroom zijn wij goed geholpen door Damanja en werd er goed naar onze wensen geluisterd. Tussentijds ook goed contact gehad met Tom. Na een aantal weken was het zover en hebben de mannen in één week tijd keihard gewerkt. Echte vakmannen. Ik zou iedereen Kroon Kozijnen aanbevelen.
Zeer vriendelijk en goed geïnformeerd door Kroon Kozijn.
Het oude raam is snel en goed verwijderd. Het nieuwe raam is ook snel en zeer goed geplaatst. Ook de afwerking is zeer goed gedaan. Verder vriendelijk personeel en vakkundig. Raad dit zeker aan bij iedereen ook voor de prijs van het verwijderen en plaatsen.
De offertegesprekken verliepen fijn. Ook het innemen en de plaatsing van de nieuwe kozijnen is goed en prettig verlopen. Zeer tevreden daarover. Door de staat van het oude raam moesten ze die laten “klappen”. Dat hebben ze gedaan zonder er iets onder te leggen. Vandaar een puntje minder. Het zouden anders 5 sterren zijn geweest. Verder niets dan lof over iedereen die mij thuis is geweest voor het plaatsen van de nieuwe kozijnen en deuren.
In 3 dagen tijd alle kozijnen plus het houtwerk vervangen voor kunststof. Prima werk geleverd, harde werkers en bij vertrek alles netjes achtergelaten. De volgende klus ( voordeur en berging ) laten we zeker door Kroon kozijnen Bleiswijk uitvoeren. Wij zijn in ieder geval blij met het eindresultaat.
Wij hebben voor de dakopbouw alles laten vervangen door Kroon Kozijnen. In de showroom zijn wij goed geholpen door Damanja en werd er goed naar onze wensen geluisterd. Tussentijds ook goed contact gehad met Tom. Na een aantal weken was het zover en hebben de mannen in één week tijd keihard gewerkt. Echte vakmannen. Ik zou iedereen Kroon Kozijnen aanbevelen.
Zeer vriendelijk en goed geïnformeerd door Kroon Kozijn.
Het oude raam is snel en goed verwijderd. Het nieuwe raam is ook snel en zeer goed geplaatst. Ook de afwerking is zeer goed gedaan. Verder vriendelijk personeel en vakkundig. Raad dit zeker aan bij iedereen ook voor de prijs van het verwijderen en plaatsen.
De offertegesprekken verliepen fijn. Ook het innemen en de plaatsing van de nieuwe kozijnen is goed en prettig verlopen. Zeer tevreden daarover. Door de staat van het oude raam moesten ze die laten “klappen”. Dat hebben ze gedaan zonder er iets onder te leggen. Vandaar een puntje minder. Het zouden anders 5 sterren zijn geweest. Verder niets dan lof over iedereen die mij thuis is geweest voor het plaatsen van de nieuwe kozijnen en deuren.